Targi? To działa, jeśli wiesz co robić! (część 3: Czym porwać miliony?)Targi? To działa, jeśli wiesz co robić! (część 3: Czym porwać miliony?)Targi? To działa, jeśli wiesz co robić! (część 3: Czym porwać miliony?)Targi? To działa, jeśli wiesz co robić! (część 3: Czym porwać miliony?)

Targi? To działa, jeśli wiesz co robić! (część 3: Czym porwać miliony?)

Targi? To działa, jeśli wiesz co robić! (część 3: Czym porwać miliony?)
Agata Markowska

Agata Markowska

-

Agata Markowska

Agata Markowska

Jak się pokazać? Zaprezentować swoją ofertę w Internecie? Reklamować się w pismach branżowych? To za mało, by zdobyć zagranicznych kontrahentów. Trzeba ich poznać. Zdaniem przedsiębiorców najefektywniejsze jest uczestnictwo w targach.

Na targach widać jak na dłoni potencjał każdej firmy. Widać, co każda z nich oferuje, czym może walczyć z konkurencją. Myli się jednak ten, kto myśli, że bezpośrednim efektem uczestnictwa w targach są podpisane kontrakty.

Pobyt na targach to zaproszenie do rozmów. Tu nie podpisuje się kontraktów – mówi jeden z właścicieli firmy produkującej wstążki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja