Targi? To działa, jeśli wiesz co robić! (część 1: Dotknij! Usłysz! Spróbuj! Odkryj!) - Marketing przy Kawie
Targi? To działa, jeśli wiesz co robić! (część 1: Dotknij!  Usłysz!  Spróbuj!  Odkryj!)Targi? To działa, jeśli wiesz co robić! (część 1: Dotknij!  Usłysz!  Spróbuj!  Odkryj!)Targi? To działa, jeśli wiesz co robić! (część 1: Dotknij!  Usłysz!  Spróbuj!  Odkryj!)Targi? To działa, jeśli wiesz co robić! (część 1: Dotknij!  Usłysz!  Spróbuj!  Odkryj!)

Targi? To działa, jeśli wiesz co robić! (część 1: Dotknij! Usłysz! Spróbuj! Odkryj!)

Targi? To działa, jeśli wiesz co robić! (część 1: Dotknij! Usłysz! Spróbuj! Odkryj!)
Agata Markowska

Agata Markowska

-

Agata Markowska

Agata Markowska

Targi mogą być świetnym narzędziem marketingu na ryku BTB. Choć niektórzy wieszczą, że czas ich świetności już przeminął, pozostają w błędzie. Coraz łatwiej jest porównywać oferty w Internecie, wydaje się więc, że niepotrzebny jest kontakt osobisty. Nic bardziej mylnego. Kontakt osobisty w relacjach BTB znaczy bardzo wiele. Rozpoczynamy serię artykułów poświęconych problematyce targów i ich roli w komunikacji marketingowej firmy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to