Pandemiczny branding był uprawiany w ubiegłym roku przez różne państwowe i prywatne podmioty. Z semiotycznego punktu widzenia szczególnie ciekawe było wykorzystanie symbolu tarczy w identyfikacji rządowego programu Tarcza Antykryzysowa.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Z większą niż zazwyczaj niecierpliwością doczekaliśmy się końca roku, który zapisze się w historii jako początek pandemii i kryzysu. W perspektywie semiotycznej kryzys to niezwykły czas, który obfituje w nowe rytuały, symbole i narracje. Potrzebowaliśmy ich po to, żeby opisać i oswoić naszą nową rzeczywistość. W tym kontekście interesujące są zwłaszcza te symbole, które zostały nam w pewnym stopniu narzucone, a może raczej starannie wybrane przez grono ekspertów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.