Tani pomysł sieci RTV AGDTani pomysł sieci RTV AGDTani pomysł sieci RTV AGDTani pomysł sieci RTV AGD

Tani pomysł sieci RTV AGD

Tani pomysł sieci RTV AGD
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

Mała zagadka: na billboardzie widać wielki tekst „O KUR...A, JAK TANIO!!!". Wykropkowane miejsce zakrywa odziana w mikołajową czapkę kura. Pytanie: jaką literę zakrywa kura?

Według pomysłodawców reklamy sieci RTV AGD, którą od grudnia mogli oglądać mieszkańcy Krakowa, chodzi pewnie o niewinną „kurkę”. Ilość wolnej przestrzeni między „r” a „a” podpowiada nam takie, albo i nieco inne rozwiązanie. Miało być swojsko i dowcipnie, a wyszło prymitywnie.

Na szczęście billboardy z kurą zniknęły, natomiast na stronach firmy możemy znaleźć jedynie hasło „Tanio jak barszcz”, które, choć nie grzeszy finezją, mieści się w standardach przyzwoitości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja