Tak jak w kinieTak jak w kinieTak jak w kinieTak jak w kinie

Tak jak w kinie

Tak jak w kinie
Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Joanna Midura-Pietruszczak

Joanna Midura-Pietruszczak

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Sztukę filmową i przekaz komercyjny – na pozór tak odmienne sfery ludzkiej kreacji – łączą nie tylko nazwiska znanych ludzi kina angażujących się w realizację spotów reklamowych. W poszukiwaniu atrakcyjnych sposobów dotarcia do konsumenta twórcy reklam sięgają również po środki wyrazu artystycznego i rozwiązania formalne wykształcone przez lata rozwoju branży kinematograficznej. Wzajemne relacje filmu i reklamy coraz częściej przybierają postać intertekstualnej gry z widzem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja