Tajemnicze reklamy – droga do sukcesu dla marek nieznanychTajemnicze reklamy – droga do sukcesu dla marek nieznanychTajemnicze reklamy – droga do sukcesu dla marek nieznanychTajemnicze reklamy – droga do sukcesu dla marek nieznanych

Tajemnicze reklamy – droga do sukcesu dla marek nieznanych

Tajemnicze reklamy – droga do sukcesu dla marek nieznanych
Wiktor Razmus

Wiktor Razmus

-

Wiktor Razmus

Wiktor Razmus

Psycholog, doktorant na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II

Kiedy zakładamy firmę, oczywiście chcemy, aby jej marka była rozpoznawalna. Na pewno nie jest łatwo osiągnąć poziom rozpoznawalności takich marek jak Coca-Cola, IBM, Intel czy Nokia. Na rynkach przesyconych funkcjonalnie podobnymi produktami dużym osiągnięciem jest już sytuacja, gdy marka jest rozpoznawalna w grupie docelowej. Jak zatem zaistnieć w świadomości konsumentów? To spory problem, bo – jak to określił David Ogilvy – „Każdy dureń może ubić interes, ale potrzeba geniuszu, wiary i wytrwałości, aby stworzyć markę”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się