Tajemnica szczupłych modelek wyjaśniona? - Marketing przy Kawie
Tajemnica szczupłych modelek wyjaśniona?Tajemnica szczupłych modelek wyjaśniona?Tajemnica szczupłych modelek wyjaśniona?Tajemnica szczupłych modelek wyjaśniona?

Tajemnica szczupłych modelek wyjaśniona?

Tajemnica szczupłych modelek wyjaśniona?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Reklama porównawcza stosowana jest rzadko – z obawy o to, że odbiorcy lepiej zapamiętają markę konkurenta. Australijscy twórcy spotu odkurzaczy LG zaryzykowali, naśmiewając się jednocześnie z dyktatu szczupłości wzmacnianego przez media i świat mody.

Reklama porównawcza umożliwia pośrednie rozpoznanie konkurencyjnego produktu lub marki. Od premiery spotu LG (pod koniec grudnia 2011 r.) udało się to w Internecie ponad trzem milionom osób. Akcja reklamy rozgrywa się podczas sesji zdjęciowej z atrakcyjną modelką.

Kompressor – LG from Cutting Edge on VimeoFilm przygotowany został przez australijski oddział sieciowej agencji Young & Rubicam, od 2008 roku obsługujący globalnie markę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja