Telewizyjna reklama sieci TELE2 obiecuje wyjaśnienie fenomenu tajemniczych plakatów, które niedawno pojawiły się w naszych miastach. Oczywiście dowiadujemy się, że chodzi o ofertę abonamentu tańszego niż w konkurencyjnej TP SA. Reklama telewizyjna nie wyjaśnia jednak wszystkiego, bo plakaty mają drugie dno.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Najnowsza kampania reklamowa TELE2 odbywa się pod hasłem „Duży abonament – Nie przejdzie!”. Towarzyszy mu symbol zaciśniętej pięści. Dla przeciętego odbiorcy reklama niczym szczególnym się nie wyróżnia – hasło jakich widzieliśmy już setki, grafika co prawda zwraca uwagę, ale trudno uznać ją za szczególnie nowatorską. Trudno uznać, bo gdzieś ten symbol już widzieliśmy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.