Tajemnica czerwonych plakatów - Marketing przy Kawie
Tajemnica czerwonych plakatówTajemnica czerwonych plakatówTajemnica czerwonych plakatówTajemnica czerwonych plakatów

Tajemnica czerwonych plakatów

Tajemnica czerwonych plakatów
Rafał Kopeć

Rafał Kopeć

-

Rafał Kopeć

Rafał Kopeć

Telewizyjna reklama sieci TELE2 obiecuje wyjaśnienie fenomenu tajemniczych plakatów, które niedawno pojawiły się w naszych miastach. Oczywiście dowiadujemy się, że chodzi o ofertę abonamentu tańszego niż w konkurencyjnej TP SA. Reklama telewizyjna nie wyjaśnia jednak wszystkiego, bo plakaty mają drugie dno.

Najnowsza kampania reklamowa TELE2 odbywa się pod hasłem „Duży abonament – Nie przejdzie!”. Towarzyszy mu symbol zaciśniętej pięści. Dla przeciętego odbiorcy reklama niczym szczególnym się nie wyróżnia – hasło jakich widzieliśmy już setki, grafika co prawda zwraca uwagę, ale trudno uznać ją za szczególnie nowatorską. Trudno uznać, bo gdzieś ten symbol już widzieliśmy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja