Tacy samiTacy samiTacy samiTacy sami

Tacy sami

Tacy sami
Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

-

Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

Pamiętają Państwo zabawę „znajdź dziesięć elementów różniących dwa obrazki”? Kto by pomyślał, że stosuje się ona do reklam prasowych Opla i BMW. Zazwyczaj reklamy mają za zadanie odróżnić się od konkurencji – to opakowanie upodabnia marki pasożytnicze. Tutaj jest odwrotnie.

Reklamy tworzone są na zasadzie różnorodności, jeśli nie przeciwieństwa. Tę regułę, jak każdą inną, potwierdzają wyjątki. Jako przykład przedstawię dwie (?) reklamy różnych marek samochodów.

Każdy, kto choć trochę interesuje się motoryzacją, wie, że całkiem niedawno koncern BMW wprowadził na rynek nowy model, otwierający zarazem nowy rozdział w historii stylistyki tej marki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja