Szybko przyciągnąć, sprzedać od razu - Marketing przy Kawie
Szybko przyciągnąć, sprzedać od razuSzybko przyciągnąć, sprzedać od razuSzybko przyciągnąć, sprzedać od razuSzybko przyciągnąć, sprzedać od razu

Szybko przyciągnąć, sprzedać od razu

Szybko przyciągnąć, sprzedać od razu
Marek Mazurczak

Marek Mazurczak

-

Marek Mazurczak

Marek Mazurczak

Spada ilość czasu spędzanego przez statystycznego Kowalskiego na zakupach. Jak podaje Pentor, liczba godzin, które spędzamy w sklepach, maleje rocznie o kilka minut. To coraz twardszy orzech do zgryzienia dla agencji przygotowujących materiały POS i stoiska. Jak sprawić, aby podczas krótkiej wizyty w centrum handlowym klient zechciał zawitać właśnie tu, a nie u konkurencji?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja