Szukaj pracy dla przyjemności - Marketing przy Kawie
Szukaj pracy dla przyjemnościSzukaj pracy dla przyjemnościSzukaj pracy dla przyjemnościSzukaj pracy dla przyjemności

Szukaj pracy dla przyjemności

Szukaj pracy dla przyjemności
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

22 lutego minął termin nadsyłania aplikacji na „najlepszą pracę na świecie”. Stanowisko: zarządca wysp w okolicy Wielkiej Rafy Koralowej, wymagania: niemal żadnych, obowiązki: zwiedzanie okolicy. Ukryty cel: promocja australijskiej prowincji Queensland.

Choć wydaje się to żartem, 1 czerwca zwycięzca konkursu naprawdę zacznie pełnić swoje obowiązki. Oczywiście tropikalne wyspy nie potrzebują „zarządców”, mieszkańcy Australii potrzebują za to turystów.

To nietypowe ogłoszenie o pracę jest w istocie kampanią jednego z najpiękniejszych regionów turystycznych Oceanii i przykładem genialnego marketingu miejsc.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja