Jef I. Richards – ekspert do spraw komunikacji i reklamy – powiedział: „Kreatywność bez strategii nazywana jest sztuką. Kreatywność ze strategią nazywana jest reklamą”. Christian Louboutin po raz kolejny pokazuje, jak ważnym elementem sztuki reklamowej jest konsekwencja przekazu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W kampanii Louboutina na wiosnę/lato 2011 firma kontynuuje współpracę z fotografem i grafikiem Khuongiem Nguyenem. I nic dziwnego, skoro to właśnie on sprawił, że każda z nas mogła na chwilę powrócić do czasów dzieciństwa i ponownie stać się Kopciuszkiem.
Rozpoznawalne nawet bez logo
Analiza kampanii reklamowych marki Louboutin nasuwa ważny wniosek – przekaz oraz sposób jego zilustrowania musi być konsekwentny.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.