Sztuka w kreacji – mistrz Christian Louboutin wciąż zaskakujeSztuka w kreacji – mistrz Christian Louboutin wciąż zaskakujeSztuka w kreacji – mistrz Christian Louboutin wciąż zaskakujeSztuka w kreacji – mistrz Christian Louboutin wciąż zaskakuje

Sztuka w kreacji – mistrz Christian Louboutin wciąż zaskakuje

Sztuka w kreacji – mistrz Christian Louboutin wciąż zaskakuje
Karolina Gadzimska

Karolina Gadzimska

-

Karolina Gadzimska

Karolina Gadzimska

Jef I. Richards – ekspert do spraw komunikacji i reklamy – powiedział: „Kreatywność bez strategii nazywana jest sztuką. Kreatywność ze strategią nazywana jest reklamą”. Christian Louboutin po raz kolejny pokazuje, jak ważnym elementem sztuki reklamowej jest konsekwencja przekazu.

W kampanii Louboutina na wiosnę/lato 2011 firma kontynuuje współpracę z fotografem i grafikiem Khuongiem Nguyenem. I nic dziwnego, skoro to właśnie on sprawił, że każda z nas mogła na chwilę powrócić do czasów dzieciństwa i ponownie stać się Kopciuszkiem.
Rozpoznawalne nawet bez logo
Analiza kampanii reklamowych marki Louboutin nasuwa ważny wniosek – przekaz oraz sposób jego zilustrowania musi być konsekwentny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się