Sztuka spania – innowacyjny experiential marketing hoteli AccorSztuka spania – innowacyjny experiential marketing hoteli AccorSztuka spania – innowacyjny experiential marketing hoteli AccorSztuka spania – innowacyjny experiential marketing hoteli Accor
Namaluję Twój sen – zapowiada mechaniczny artysta (źr. Accor)

Sztuka spania – innowacyjny experiential marketing hoteli Accor

Sztuka spania – innowacyjny experiential marketing hoteli Accor
Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

-

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Beata Wasylkiewicz-Jagoda

Podobno przy wyborze hotelu z niższej kategorii cenowej kluczowym czynnikiem mającym wpływ na decyzję jest wygoda oferowanych łóżek. Przynajmniej taki wynik przyniosło badanie przeprowadzone na zlecenie firmy Accor, do której należy sieć hoteli Ibis. Jak więc za pomocą kampanii reklamowej pokazać klientom, że naprawdę dba się o ich komfort?

W swojej najnowszej kampanii sieć hoteli Ibis stara się przekonać potencjalnych gości, że ich dobry sen jest dla niej naprawdę ważny. Chce wręcz udowodnić, że sen może być sztuką.

Globalna kampania, której motywem przewodnim jest szczęśliwy sen, obejmująca Internet, prasę telewizję i outdoor, ruszyła 3 października w pięćdziesięciu sześciu krajach jednocześnie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się