Podobno przy wyborze hotelu z niższej kategorii cenowej kluczowym czynnikiem mającym wpływ na decyzję jest wygoda oferowanych łóżek. Przynajmniej taki wynik przyniosło badanie przeprowadzone na zlecenie firmy Accor, do której należy sieć hoteli Ibis. Jak więc za pomocą kampanii reklamowej pokazać klientom, że naprawdę dba się o ich komfort?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W swojej najnowszej kampanii sieć hoteli Ibis stara się przekonać potencjalnych gości, że ich dobry sen jest dla niej naprawdę ważny. Chce wręcz udowodnić, że sen może być sztuką.
Globalna kampania, której motywem przewodnim jest szczęśliwy sen, obejmująca Internet, prasę telewizję i outdoor, ruszyła 3 października w pięćdziesięciu sześciu krajach jednocześnie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.