Sztuka researchu. Jak znaleźć wartościowe dane w wielkim worze informacji?Sztuka researchu. Jak znaleźć wartościowe dane w wielkim worze informacji?Sztuka researchu. Jak znaleźć wartościowe dane w wielkim worze informacji?Sztuka researchu. Jak znaleźć wartościowe dane w wielkim worze informacji?
Rzetelny research to podstawa sukcesu w content marketingu (źr. Elephate)

Sztuka researchu. Jak znaleźć wartościowe dane w wielkim worze informacji?

Sztuka researchu. Jak znaleźć wartościowe dane w wielkim worze informacji?
Aleksandra Skalska

Aleksandra Skalska

-

content marketing specialist, Elephate

Aleksandra Skalska

Aleksandra Skalska

content marketing specialist
Elephate

Od kilku lat związana z agencją content marketingową Elephate. Dba o obecność marki w internecie poprzez treści. Pracowała dla firm m.in. z branż: wnętrzarskiej, lifestyle’owej i biznesowej. Prowadzi blogi firmowe, opracowuje strategie content marketingowe i kampanie kreatywne na podstawie badań i danych. Najważniejsze w pracy są dla niej emocje i dobry research.

Zajmujesz się content marketingiem. Na horyzoncie pojawia się temat, który wygląda obiecująco. Ba! Czujesz, że dzięki niemu zawojujesz świat. Głowa pęka ci od różnych koncepcji, nie wiesz, na które wątki się zdecydować. Co gorsza – nie wiesz, jak zacząć, a przede wszystkim… gdzie szukać rzetelnych informacji.

Research to nieodzowny element pracy nad contentem. Nie da się bez niego poznać danej branży, przefiltrować konkurencji ani zaplanować strategii. To również kluczowy element tworzenia wszelkiego rodzaju raportów i rankingów, po które marki coraz częściej sięgają w swoich działaniach. To dzięki nim budują pozycję eksperta na rynku, docierają do mediów, zdobywają publikacje, a przede wszystkim zbliżają się do odbiorców.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się