Zajmujesz się content marketingiem. Na horyzoncie pojawia się temat, który wygląda obiecująco. Ba! Czujesz, że dzięki niemu zawojujesz świat. Głowa pęka ci od różnych koncepcji, nie wiesz, na które wątki się zdecydować. Co gorsza – nie wiesz, jak zacząć, a przede wszystkim… gdzie szukać rzetelnych informacji. Research to nieodzowny element pracy nad contentem. Nie da się bez niego poznać danej branży, przefiltrować konkurencji ani zaplanować strategii. To również kluczowy element tworzenia wszelkiego rodzaju raportów i rankingów, po które marki coraz częściej sięgają w swoich działaniach. To dzięki nim budują pozycję eksperta na rynku, docierają do mediów, zdobywają publikacje, a przede wszystkim zbliżają się do odbiorców.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.