Firma American Express, jeden z największych na świecie dostawców kart kredytowych, ambitnie (jak na giganta przystało) kształtuje własną politykę marketingową. Wychodzi mianowicie z założenia, że w realizację jej projektów reklamowych winny być angażowane najbardziej znane twarze i najbardziej twórcze umysły świata.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Że założenie to konsekwentnie realizuje, potwierdza jej najnowsza kampania „My life. My card”, nad którą pracowali m.in.: Ellen Degeneres – aktorka komediowa („Na krawędzi”, „Ed Tv”), Annie Liebovitz – znana fotograf oraz Martin Scorsese – światowej sławy reżyser („Taksówkarz”, „Ostatnie kuszenie Chrystusa”).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.