Sztuczna inteligencja i e-marketing – wspólna przyszłość jest coraz wyraźniejszaSztuczna inteligencja i e-marketing – wspólna przyszłość jest coraz wyraźniejszaSztuczna inteligencja i e-marketing – wspólna przyszłość jest coraz wyraźniejszaSztuczna inteligencja i e-marketing – wspólna przyszłość jest coraz wyraźniejsza
Coraz większe możliwości, coraz bliższe związki (fot. Mopic, vasabii/Fotolia)

Sztuczna inteligencja i e-marketing – wspólna przyszłość jest coraz wyraźniejsza

Sztuczna inteligencja i e-marketing – wspólna przyszłość jest coraz wyraźniejsza
Sabina Nowak

Sabina Nowak

-

specjalistka ds. marketingu internetowego, LTB.pl

Sabina Nowak

Sabina Nowak

specjalistka ds. marketingu internetowego
LTB.pl

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Jej zainteresowania skupiają się wokół promocji w social media oraz technologii wykorzystywanych w tym obszarze. Autorka wielu artykułów na temat e-marketingu.

Sposób, w jaki postrzegamy otaczający nas świat, zmienia się wraz z rozwojem technologii. Ostatnie badania przeprowadzone przez uniwersytet Stanforda oraz Cambridge wskazują, że komputer potrafi zrozumieć człowieka lepiej niż jego przyjaciele czy rodzina. Obszar marketingu online coraz silniej przenika się zaś z postępami w dziedzinie sztucznej inteligencji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja