Zazwyczaj ludzie, którzy rozmawiają przez komórkę idąc drogą, nie zważają na to, co się wokół nich dzieje i mogą przez to stać się nawet przyczyną wypadku. W nowej reklamie T-Mobile rozmowa w niczym nie przeszkadza, co więcej, stwarza poczucie wychwytywania ukrytych znamion przyszłych wydarzeń i zapobiegania katastrofom.Szósty zmysł właścicielki komórki każe jej się zatrzymać tuż przed spadającym gruzem (czy czymś takim), pociągnąć przez chwilę kosz na śmieci, tak aby złodziej, który właśnie wypadł z uliczki, miał na czym się przewrócić, na koniec zaś chwycić za marynarkę mężczyznę i odepchnąć go sprzed witryny salonu samochodowego na moment przed tym, jak przez wystawę przebija się jeden z modeli wozów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.