Szósty zmysł z komórkiSzósty zmysł z komórkiSzósty zmysł z komórkiSzósty zmysł z komórki

Szósty zmysł z komórki

Szósty zmysł z komórki
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Zazwyczaj ludzie, którzy rozmawiają przez komórkę idąc drogą, nie zważają na to, co się wokół nich dzieje i mogą przez to stać się nawet przyczyną wypadku. W nowej reklamie T-Mobile rozmowa w niczym nie przeszkadza, co więcej, stwarza poczucie wychwytywania ukrytych znamion przyszłych wydarzeń i zapobiegania katastrofom.

Szósty zmysł właścicielki komórki każe jej się zatrzymać tuż przed spadającym gruzem (czy czymś takim), pociągnąć przez chwilę kosz na śmieci, tak aby złodziej, który właśnie wypadł z uliczki, miał na czym się przewrócić, na koniec zaś chwycić za marynarkę mężczyznę i odepchnąć go sprzed witryny salonu samochodowego na moment przed tym, jak przez wystawę przebija się jeden z modeli wozów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja