Szefowe polskich domów mediowych patrzą w 2013 rok i radzą klientom: odwagi!Szefowe polskich domów mediowych patrzą w 2013 rok i radzą klientom: odwagi!Szefowe polskich domów mediowych patrzą w 2013 rok i radzą klientom: odwagi!Szefowe polskich domów mediowych patrzą w 2013 rok i radzą klientom: odwagi!
Policzyć nowe narzędzia i media (fot. manaemedia/Fotolia)

Szefowe polskich domów mediowych patrzą w 2013 rok i radzą klientom: odwagi!

Szefowe polskich domów mediowych patrzą w 2013 rok i radzą klientom: odwagi!
redakcja

redakcja

-

Mierzalność działań, nastawienie na policzalny efekt, sprawne korzystanie z nowych technologii i gotowość do poszerzania portfolio usług. Tego potrzeba do sprawnego działania domu mediowego w niełatwym zapewne 2013 roku. Swoje przewidywania na ten rok rozwijają: Ewa Góralska (PanMedia Western), Agnieszka Kosik (MediaCom Warszawa) i Beata Szcześniak (OMD Macroscope).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja