Systematyczne strategie marketingowe Druckera dla przedsiębiorczościSystematyczne strategie marketingowe Druckera dla przedsiębiorczościSystematyczne strategie marketingowe Druckera dla przedsiębiorczościSystematyczne strategie marketingowe Druckera dla przedsiębiorczości

Systematyczne strategie marketingowe Druckera dla przedsiębiorczości

Systematyczne strategie marketingowe Druckera dla przedsiębiorczości
William A. Cohen

William A. Cohen

-

William A. Cohen

William A. Cohen

Peter Drucker podzielił swoje systematyczne strategie marketingowe dla przedsiębiorczości na cztery ogólne podejścia. Wskazał, że jakkolwiek nie wykluczały się one wzajemnie, każde z nich miało własne zasadnicze warunki wstępne i każde pasowało najlepiej do określonych okoliczności. Fragment książki „Drucker o marketingu”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja