System obsługi klienta, który cię zaskoczySystem obsługi klienta, który cię zaskoczySystem obsługi klienta, który cię zaskoczySystem obsługi klienta, który cię zaskoczy

System obsługi klienta, który cię zaskoczy

System obsługi klienta, który cię zaskoczy
Dotychczas wybór dobrego systemu CRM rozgrywał się między dwoma biegunami: albo wybieramy prostotę, tracąc siłą rzeczy gros funkcji, albo stawiamy na wszechstronność i nastawiamy się na szeroki i „przeładowany” interfejs ze skomplikowaną obsługą. Ten wybór odszedł właśnie do lamusa – oto system Limdesk.
(Artykuł promocyjny)

Przede wszystkim: prostota

Twórcom Limdeska przyświecał jeden cel: stworzyć lekkie i intuicyjne narzędzie do zarządzania obsługą klienta. Widać to od pierwszego kontaktu z systemem. Przestrzeń nie jest przeładowana funkcjami, nawigacja jest prosta i nie powinna przysparzać najmniejszych problemów nawet laikom.

Tablica zawiera wszystkie podstawowe informacje, takie jak ostatnie zgłoszenia, aktywności czy statystyki. Zorientować się w najnowszych zmianach przeprowadzonych w systemie można bez przechodzenia do pozostałych zakładek.

Warto podkreślić, że w Limdesku wszystko podane jest w prosty i zrozumiały sposób. Niech zaświadczy o tym poniższy krótki przewodnik po podstawowych funkcjach systemu:

Funkcja czata na stronie firmy

Możliwość kontaktu z klientem za pośrednictwem internetowego czata umieszczonego np. na stronie sklepu wciąż nie jest w naszym kraju standardem. A przecież to wygodne i szybkie rozwiązanie cieszy się popularnością nie tylko wśród młodych odbiorców.

Dlaczego więc polscy przedsiębiorcy od niego stronią? Być może do tej pory mieli obawy związane z techniczną stroną takiego przedsięwzięcia. System Limdesk sprawia jednak, że każdy, bez pomocy zewnętrznych specjalistów, będzie mógł wprowadzić czat na swojej stronie.

Wystarczy dodać krótki kod do pliku HTML, wskazać w panelu administracyjnym, którzy pracownicy mają odbierać czat, i już można zacząć z niego korzystać. Konfiguracja tej funkcjonalności nie trwa dłużej niż minutę. Od tej pory nasi klienci mogą się z nami komunikować za pomocą czata, a system sam będzie tworzył aktywności dokumentujące ten fakt, które jednym kliknięciem przekształcimy w Zgłoszenia. Żadna rozmowa się nie zagubi.

Infolinia w laptopie

Limdesk ma także wbudowany moduł infolinii. Wystarczy wybrać numer z bogatej bazy zawierającej numery z różnych stref numeracyjnych i zdecydować, którzy pracownicy mają obierać połączenia. Już w tym momencie nasza infolinia jest aktywna.

Klienci mogą wykonywać połączenia na podany numer, a my możemy odbierać rozmowy bezpośrednio w oknie systemu. Wystarczą słuchawki z mikrofonem, które są na wyposażeniu niemal każdego przedsiębiorstwa. Gdy tylko konsultant jest zalogowany do systemu, w każdej chwili może odbierać połączenia.

Podczas rozmowy (ale także wtedy, gdy nikt nie będzie mógł odebrać połączenia) system automatycznie wygeneruje odpowiednią aktywność na Tablicy, którą – jednym kliknięciem – będziemy mogli przekształcić w Zgłoszenie do dalszego procesowania. W Limdesku żadna operacja nie ginie. To tylko początek tego, co oferuje system – cały wachlarz przydatnych funkcji dostępny jest w zakładce Ustawienia.

Biuro obsługi w chmurze

System Limdesk nie potrzebuje żadnego innego oprogramowania poza przeglądarką internetową. Biuro obsługi klienta znajduje się całkowicie w chmurze, dzięki czemu mamy do niego dostęp z każdego miejsca na Ziemi.

Jeżeli dodamy do tego obsługę urządzeń mobilnych, okaże się, że biuro będzie podróżować cały czas z nami, schowane w naszej kieszeni. Wygoda takiego rozwiązania jest nie do przecenienia. W każdej chwili – także poza godzinami pracy, w domu – będziemy mieli dostęp do najnowszych Zgłoszeń klientów; będziemy mogli przydzielać nowe zadania pracownikom czy przygotowywać Bazę Wiedzy, dzięki której nasi klienci sami rozwiążą najczęściej pojawiające się problemy. Czasy notatników i organizerów ostatecznie przechodzą do przeszłości.

CRM dla studenta, działacza, organizatora

Twórcy Limdeska postawili zaproponować tę usługę także klientom indywidualnym. Wbrew pozorom, funkcjonalności przystosowane do działalności firm często pokrywają się z tymi, których potrzebują osoby aktywne.

One także otrzymują wiele e-maili dotyczących różnych przedsięwzięć, w które są zaangażowane. Mogą więc skorzystać na stworzeniu Bazy Wiedzy z informacjami na temat organizowanych przez siebie eventów. Im też zdarza się zagubić jakąś informację. Dzięki Limdeskowi mogą uporządkować i usprawnić przepływ informacji między nimi a osobami, z którymi współpracują.

Sprawdź już teraz – za darmo

– Zdecydowaliśmy się udostępnić naszą usługę za darmo. Już teraz możesz zarejestrować się na stronie pl.limdesk.com i wypróbować Limdeska. System pozostanie darmowy już zawsze, jeżeli ograniczymy się do dwóch użytkowników (np. administrator + konsultant) – mówi Szymon Piekarz, prezes zarządu Limtel i jeden z twórców systemu.

Wciąż możemy odbierać i wysyłać e-maile, korzystać z czata, infolinii, a także wielu innych funkcji, które oferuje Limdesk. – Zapraszamy do rejestracji i samodzielnego zapoznania się z systemem. Jesteśmy przekonani, że wystarczy chwila, by przekonać się, że Limdesk jest nową jakością na polskim rynku systemów CRM – dodaje Szymon Piekarz.

(Artykuł promocyjny)