Synergia content i social media marketingu - Marketing przy Kawie
Synergia contentu z działaniami social media dla brandów kosmetycznychSynergia contentu z działaniami social media dla brandów kosmetycznychSynergia contentu z działaniami social media dla brandów kosmetycznychSynergia contentu z działaniami social media dla brandów kosmetycznych
Synergia działań zapewnia spójność w marketingu (fot. Diva Plavalaguna/Pexels)

Synergia contentu z działaniami social media dla brandów kosmetycznych

Synergia contentu z działaniami social media dla brandów kosmetycznych
Magdalena Kozułko

Magdalena Kozułko

-

content marketing specialist, Cube Group

Magdalena Kozułko

Magdalena Kozułko

content marketing specialist
Cube Group

Ma 9-letnie doświadczenie w branży contentowej. Specjalizuje się w pisaniu treści dla marek kosmetycznych, medycznych oraz finansowych.

W branży mówi się, że content jest królem. Jednak żaden król nie rządzi w samotności. W oderwaniu od pozostałych działań marketingowych content traci część swojego ogromnego potencjału. By w pełni wykorzystać możliwości tworzonych tekstów, warto połączyć je z działaniami social media i sprawić, by treści contentowe i socialowe przenikały się wzajemnie. Razem stworzą idealną królewską parę, która nie tylko pomoże zbudować jednolity wizerunek marki i spójny przekaz, lecz także pozwoli na skuteczniejsze budowanie trwałych relacji z klientem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to