Symbol, kod i magia sprzedażySymbol, kod i magia sprzedażySymbol, kod i magia sprzedaży

Symbol, kod i magia sprzedaży

Symbol, kod i magia sprzedaży
Patrycja Kaleta

Patrycja Kaleta

-

Patrycja Kaleta

Patrycja Kaleta

Wydawcy literatury popularnej wciąż szukają nowych sposobów na promocję. Stare przysłowie „Nie oceniaj książki po okładce” nabrało nowego znaczenia. Dziś czytelnicy przed podjęciem decyzji o zakupie mogą zobaczyć więcej niż kiedykolwiek. Widać to doskonale na przykładzie kampanii marketingowej najnowszej książki Dana Browna.

Polska premiera „Zaginionego symbolu” przypadła na koniec stycznia. W Ameryce ta kolejna już powieść autora „Kodu Leonarda da Vinci” pojawiła się we wrześniu ubiegłego roku. W pierwszej fazie promocji wydawnictwo Doubleday konsekwentnie podkreślało, że początkowy nakład osiągnie historyczne 5 milionów egzemplarzy. Polski wydawca książek Browna (wydawnictwo Sonia Draga) promuje „Zaginiony symbol” sloganem „Najbardziej wyczekiwana powieść roku 2010!”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się