Wydawcy literatury popularnej wciąż szukają nowych sposobów na promocję. Stare przysłowie „Nie oceniaj książki po okładce” nabrało nowego znaczenia. Dziś czytelnicy przed podjęciem decyzji o zakupie mogą zobaczyć więcej niż kiedykolwiek. Widać to doskonale na przykładzie kampanii marketingowej najnowszej książki Dana Browna.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Polska premiera „Zaginionego symbolu” przypadła na koniec stycznia. W Ameryce ta kolejna już powieść autora „Kodu Leonarda da Vinci” pojawiła się we wrześniu ubiegłego roku. W pierwszej fazie promocji wydawnictwo Doubleday konsekwentnie podkreślało, że początkowy nakład osiągnie historyczne 5 milionów egzemplarzy. Polski wydawca książek Browna (wydawnictwo Sonia Draga) promuje „Zaginiony symbol” sloganem „Najbardziej wyczekiwana powieść roku 2010!”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.