Projektowanie symboli firmowych otoczone jest aurą mistycyzmu. Wizja natchnionego artysty i dzieła sztuki często dominuje w myśleniu o symbolu firmowym, ten zaś, jako efektywne narzędzie marketingu, powinien być precyzyjnie zaprogramowany i zaprojektowany.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Na szczęście symbol firmowy nie dla wszystkich jest jedynie dziełem sztuki. Dla wielu jest narzędziem pracy i atrybutem istnienia firmy na wolnym rynku, a obok nazwy marketingowej – strategicznym elementem tożsamości przedsiębiorstwa. Symbole pełnią funkcje herbów i godeł XXI wieku, służą identyfikacji i rozróżnieniu firm i przedsiębiorstw.
Symbol jest odwzorowaniem aspiracji firmy i jej pozycji na rynku oraz nośnikiem podstawowych komunikatów marketingowych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.