Symbol firmowy a strategia marketingowa - Marketing przy Kawie
Symbol firmowy a strategia marketingowaSymbol firmowy a strategia marketingowaSymbol firmowy a strategia marketingowaSymbol firmowy a strategia marketingowa

Symbol firmowy a strategia marketingowa

Symbol firmowy a strategia marketingowa
Marcin Wiłkiewicz

Marcin Wiłkiewicz

-

Marcin Wiłkiewicz

Marcin Wiłkiewicz

Projektowanie symboli firmowych otoczone jest aurą mistycyzmu. Wizja natchnionego artysty i dzieła sztuki często dominuje w myśleniu o symbolu firmowym, ten zaś, jako efektywne narzędzie marketingu, powinien być precyzyjnie zaprogramowany i zaprojektowany.

Na szczęście symbol firmowy nie dla wszystkich jest jedynie dziełem sztuki. Dla wielu jest narzędziem pracy i atrybutem istnienia firmy na wolnym rynku, a obok nazwy marketingowej – strategicznym elementem tożsamości przedsiębiorstwa. Symbole pełnią funkcje herbów i godeł XXI wieku, służą identyfikacji i rozróżnieniu firm i przedsiębiorstw.

Symbol jest odwzorowaniem aspiracji firmy i jej pozycji na rynku oraz nośnikiem podstawowych komunikatów marketingowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to