Święta bez wychodzenia przed szereg. Kampanie w 2021 są bezpieczne – i nudneŚwięta bez wychodzenia przed szereg. Kampanie w 2021 są bezpieczne – i nudneŚwięta bez wychodzenia przed szereg. Kampanie w 2021 są bezpieczne – i nudneŚwięta bez wychodzenia przed szereg. Kampanie w 2021 są bezpieczne – i nudne
Coś nowego pod choinkę? (kadr ze spotu Allegro)

Święta bez wychodzenia przed szereg. Kampanie w 2021 są bezpieczne – i nudne

Święta bez wychodzenia przed szereg. Kampanie w 2021 są bezpieczne – i nudne
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Zgodnie ze znaną od lat praktyką – ledwie dopaliły się cmentarne znicze, a już marki dziarsko ruszyły z kampaniami świątecznymi. Śladu po zeszłorocznych, covidowych spotach prawie nie ma, a tegoroczne pomysły mają, jak zwykle, odwołać się do emocji. Jaki jest efekt? Cóż… średni.

O ile rok temu sprawa była jasna, o tyle pod koniec 2021 roku markom trudno jest się określić. Z jednej strony – przyzwyczailiśmy się do życia z wirusem i liczymy na spotkanie z rodziną. Z drugiej – przeciążona ochrona zdrowia, kolejna fala zakażeń czy nowy wariant nie dają spokojnie spać. Ale jak długo można opierać na tym komunikację?

Może dlatego świąteczna kampania Allegro „Zobaczmy w sobie to, co najlepsze”, choć zawiera sceny szpitalne, zgrabnie omija temat covidowy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się