Zgodnie ze znaną od lat praktyką – ledwie dopaliły się cmentarne znicze, a już marki dziarsko ruszyły z kampaniami świątecznymi. Śladu po zeszłorocznych, covidowych spotach prawie nie ma, a tegoroczne pomysły mają, jak zwykle, odwołać się do emocji. Jaki jest efekt? Cóż… średni.O ile rok temu sprawa była jasna, o tyle pod koniec 2021 roku markom trudno jest się określić. Z jednej strony – przyzwyczailiśmy się do życia z wirusem i liczymy na spotkanie z rodziną. Z drugiej – przeciążona ochrona zdrowia, kolejna fala zakażeń czy nowy wariant nie dają spokojnie spać. Ale jak długo można opierać na tym komunikację?
Może dlatego świąteczna kampania Allegro „Zobaczmy w sobie to, co najlepsze”, choć zawiera sceny szpitalne, zgrabnie omija temat covidowy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.