To miał być konkurent dla krytykowanej Eurowizji, to miał być wielki show i wielkie przedsięwzięcie medialne. Miliony widzów miały podziwiać idoli z całego świata. Skończyło się na marnym pokazie wokalnych talentów – nieraz wątpliwych. I nie pomogła nawet wielka marketingowa zawierucha, która towarzyszyła programowi.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Teoretycznie sukces programu był murowany. W końcu Idol na całym świecie bił rekordy popularności. Charakterystyczne niebieskie logo z białym napisem stało się marką medialnego wydarzenia muzycznego ostatnich lat. Równie popularni co młodzi ludzie walczący na scenie o kontrakt płytowy byli jurorzy. Niektórzy, jak Simon Cowell z Wielkiej Brytanii (potem sędziujący również w Amerykańskim Idolu) czy Kuba Wojewódzki, przerośli pod względem popularności nawet tych, co Idola wygrali.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.