Światowy Idol - wielka porażka - Marketing przy Kawie
Światowy Idol - wielka porażkaŚwiatowy Idol - wielka porażkaŚwiatowy Idol - wielka porażkaŚwiatowy Idol - wielka porażka

Światowy Idol – wielka porażka

Światowy Idol - wielka porażka
Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

-

Paweł Ciemniewski

Paweł Ciemniewski

To miał być konkurent dla krytykowanej Eurowizji, to miał być wielki show i wielkie przedsięwzięcie medialne. Miliony widzów miały podziwiać idoli z całego świata. Skończyło się na marnym pokazie wokalnych talentów – nieraz wątpliwych. I nie pomogła nawet wielka marketingowa zawierucha, która towarzyszyła programowi.

Teoretycznie sukces programu był murowany. W końcu Idol na całym świecie bił rekordy popularności. Charakterystyczne niebieskie logo z białym napisem stało się marką medialnego wydarzenia muzycznego ostatnich lat. Równie popularni co młodzi ludzie walczący na scenie o kontrakt płytowy byli jurorzy. Niektórzy, jak Simon Cowell z Wielkiej Brytanii (potem sędziujący również w Amerykańskim Idolu) czy Kuba Wojewódzki, przerośli pod względem popularności nawet tych, co Idola wygrali.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja