Dzięki zapisywaniu danych o zakupach i komunikacji z klientami można więcej się o nich dowiedzieć i w ten sposób lepiej odpowiadać na ich potrzeby i wymagania. Decyzje strategiczne zbyt często opierane są jedynie na "błyskotliwym" myśleniu, bez wykorzystania informacji marketingowych dostępnych w firmie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Sposoby na kontaktowanie się firm z klientami zmieniały się dramatycznie w ciągu ostatnich kilku lat. Nic już nie gwarantuje, że klient będzie kupował w tym samym miejscu. W rezultacie firmy skonstatowały, że konieczne jest lepsze zrozumienie klientów oraz szybsze reagowanie na ich potrzeby i pragnienia. Także ramy czasowe, w których taka reakcja musi nastąpić, znacznie się zawęziły.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.