Świat się zmieniaŚwiat się zmieniaŚwiat się zmieniaŚwiat się zmienia

Świat się zmienia

Świat się zmienia
Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

-

Bartłomiej Karaś

Bartłomiej Karaś

Dzięki zapisywaniu danych o zakupach i komunikacji z klientami można więcej się o nich dowiedzieć i w ten sposób lepiej odpowiadać na ich potrzeby i wymagania. Decyzje strategiczne zbyt często opierane są jedynie na "błyskotliwym" myśleniu, bez wykorzystania informacji marketingowych dostępnych w firmie.

Sposoby na kontaktowanie się firm z klientami zmieniały się dramatycznie w ciągu ostatnich kilku lat. Nic już nie gwarantuje, że klient będzie kupował w tym samym miejscu. W rezultacie firmy skonstatowały, że konieczne jest lepsze zrozumienie klientów oraz szybsze reagowanie na ich potrzeby i pragnienia. Także ramy czasowe, w których taka reakcja musi nastąpić, znacznie się zawęziły.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja