Świat się skurczył. I co z tego? - Marketing przy Kawie
Świat się skurczył. I co z tego?Świat się skurczył. I co z tego?Świat się skurczył. I co z tego?Świat się skurczył. I co z tego?

Świat się skurczył. I co z tego?

Świat się skurczył. I co z tego?
Prezentujemy bardzo interesujący materiał, który umieszcza działania prospołeczne firmy Baumit w szerszym kontekście kulturowym. Zeszłoroczne Kolorowe Emocje, czyli malowanie największego obrazu świata przez dzieci i tegoroczne Bajkowe Miasteczka porównywane są do street parties, odbywających się symultanicznie w różnych miastach świata. Artykuł może być inspiracją do organizowania podobnych nietuzinkowych wydarzeń marketingowych również w innych branżach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja