Wizje barwnego, bezpiecznego czy, najogólniej mówiąc, po prostu lepszego życia są immanentnym elementem reklamowej rzeczywistości. Idealny dom, dobra praca, szczęśliwa rodzina i spełniające się marzenia to coś, do czego chyba wszyscy dążymy. Tyle że reklama sprzedaje nam świat najczęściej nierealny, bo pozbawiony wad i zbudowany na klarownym podziale na to, co dobre i złe, brzydkie i piękne. Agencja Wieden+Kennedy z Portland stworzyła spot podwójnie nierealny: świat rodem z komputerowej serii gier „Grand Theft Auto”, ale świat wspaniały, pozbawiony przemocy i przyjazny. A wszystko dzięki... Coca-Coli.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.