Świadomość cen wśród polskich konsumentówŚwiadomość cen wśród polskich konsumentówŚwiadomość cen wśród polskich konsumentówŚwiadomość cen wśród polskich konsumentów

Świadomość cen wśród polskich konsumentów

Świadomość cen wśród polskich konsumentów
Kinoulty Research

Kinoulty Research

-

Kinoulty Research

Kinoulty Research

Sieci handlowe walczą o klientów cenami. Ich przedstawiciele twierdzą, że polscy konsumenci charakteryzują się wyjątkową „wrażliwość cenową”. Co to oznacza? Kinoulty Research przeprowadziło porównawcze badania w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Litwie, które pokazuje, jaka jest świadomość cenowa konsumentów, to znaczy, czy wiedzą oni, ile płacą za produkty w swoim supermarkecie lub hipermarkecie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja