Sutek buduje świadomość (nie tylko kobiecą) - Marketing przy Kawie
Sutek buduje świadomość (nie tylko kobiecą)Sutek buduje świadomość (nie tylko kobiecą)Sutek buduje świadomość (nie tylko kobiecą)Sutek buduje świadomość (nie tylko kobiecą)

Sutek buduje świadomość (nie tylko kobiecą)

Sutek buduje świadomość (nie tylko kobiecą)
Michał Jank

Michał Jank

-

Michał Jank

Michał Jank

Pamiętają Państwo reklamę Radia 94 FM, w której widoczne były nagie piersi z sutkami sprytnie przerobionymi na pokrętła radiowe, z podpisem „To nas kręci”? Wydawać by się mogło, że reklama ta wzbudzi zainteresowanie, a następnie zostanie zapomniana. Stało się jednak inaczej.

Reklama (patrz również: Paniom dziękujemy, "MpK-A" nr 7, 27 lutego 2003 oraz To nas kręci, "MpK-A" nr 6, 18 lutego 2003) stała się przedmiotem dyskusji wręcz ideologicznych, które toczą się już od kilku tygodni na łamach prasy kobiecej. Do redakcji m.in. „Wysokich Obcasów” wciąż napływają listy, w których piszące panie twierdzą, że „piersi były ładne”, a „mężczyźni muszą być głupi, że interesują ich piersi z wmontowanymi pokrętłami”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to