Sustainability a projektowanie opakowańSustainability a projektowanie opakowańSustainability a projektowanie opakowańSustainability a projektowanie opakowań

Sustainability a projektowanie opakowań

Sustainability a projektowanie opakowań
Wojciech Bzdyk

Wojciech Bzdyk

-

junior research & strategy manager, PND Futura

Wojciech Bzdyk

Wojciech Bzdyk

junior research & strategy manager
PND Futura

Sustainability to idea, która rozpala obecnie umysły designerów na całym świecie. Jak w praktyce realizowane jest hasło zrównoważonego rozwoju w sferze projektowania opakowań? Co zrobić, aby ten szlachetny w swych założeniach trend nie przerodził się jedynie w sezonową modę?

Pojęcie „sustainability” weszło na stałe do słownika designu, marketingu i brandingu. Hasło zrównoważonego rozwoju, bo tak brzmi dosłowne tłumaczenie tego terminu, oznacza dla marek i projektantów opakowań przede wszystkim skupienie uwagi na tworzeniu projektów przyjaznych dla środowiska. Biorąc pod uwagę rosnącą nieustannie popularność tego trendu, warto poświęcić mu więcej uwagi i zobaczyć, jak bywa on realizowany w praktyce.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja