Super...brukowiec? - Marketing przy Kawie
Super...brukowiec?Super...brukowiec?Super...brukowiec?Super...brukowiec?

Super…brukowiec?

Super...brukowiec?
Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

-

Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

„Superstacja” – telewizyjny odpowiednik gazetowych tabloidów zamierza szturmem zdobyć nasze kablówki i platformy cyfrowe. Początek ofensywy najprawdopodobniej już w czerwcu. Kanał ma być z założenia nieobiektywny, karmiony tanią sensacją, reportażami kryminalnymi oraz plotkami towarzyskimi. „Nie chcemy być w dobrym guście, to co u innych jest błędem w sztuce dziennikarskiej, stanie się naszym atutem” – zapowiadają Jacek Beberok i Jakub Lutyk, szefowie stacji odpowiedzialni za sprawy produkcyjne i programowe.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja