Super Bowl wraca do kategorii „super”, nie tylko pod względem cenySuper Bowl wraca do kategorii „super”, nie tylko pod względem cenySuper Bowl wraca do kategorii „super”, nie tylko pod względem cenySuper Bowl wraca do kategorii „super”, nie tylko pod względem ceny
Super Bowl na nowo lśni (fot. kadr ze spotu Mtn Dew)

Super Bowl wraca do kategorii „super”, nie tylko pod względem ceny

Super Bowl wraca do kategorii „super”, nie tylko pod względem ceny
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Po zeszłorocznym spowolnieniu Super Bowl powraca do formy. Starcie Kansas City Chiefs i San Francisco 49ers nie tylko przyciągnęło przed telewizory widzów głodnych rozrywki. Pokazało też, że na tej imprezie po prostu trzeba się reklamować.

Nie są to puste słowa, bowiem cena za 30-sekundowy slot podczas Super Bowl 2020 osiągnęła rekordowy poziom 5,6 mln dolarów. Co więcej, wszystkie zostały sprzedane już w listopadzie 2019 roku. Tymczasem rok temu można było wykupić sobie czas antenowy jeszcze w połowie stycznia.

Zapotrzebowanie na obecność reklamową było bardzo duże. Seth Winter, wiceprezes do spraw sprzedaży Fox ze zdumieniem stwierdził, że „nigdy nie był w takiej sytuacji”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się