Super Bowl – święto reklamy i sportu - Marketing przy Kawie
Super Bowl – święto reklamy i sportuSuper Bowl – święto reklamy i sportuSuper Bowl – święto reklamy i sportuSuper Bowl – święto reklamy i sportu

Super Bowl – święto reklamy i sportu

Super Bowl – święto reklamy i sportu
Szymon Adamus

Szymon Adamus

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Szymon Adamus

Szymon Adamus

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Europa kocha piłkę nożną, a Stany Zjednoczone szaleją na punkcie futbolu amerykańskiego. Super Bowl, coroczne finały zawodowej ligi NFL (National Football League), to największe święto dla amerykańskich fanów sportu... i reklamy.

Popularność Super Bowl rośnie z roku na rok. W ten dzień zmagania sportowców śledzi przed telewizorami około 40–60% Amerykanów. Nic więc dziwnego, że ceny reklam telewizyjnych sięgają zenitu. Najwyższe były rok temu, kiedy to sieć NBC żądała 3 mln dolarów za 30-sekundowy spot. W tym roku ceny trochę spadły. Półminutowy spot na antenie CBS kosztował 2,8 mln dolarów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja