Po zeszłorocznym spowolnieniu Super Bowl powraca do formy. Starcie Kansas City Chiefs i San Francisco 49ers nie tylko przyciągnęło przed telewizory widzów głodnych rozrywki. Pokazało też, że na tej imprezie po prostu trzeba się reklamować.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nie są to puste słowa, bowiem cena za 30-sekundowy slot podczas Super Bowl 2020 osiągnęła rekordowy poziom 5,6 mln dolarów. Co więcej, wszystkie zostały sprzedane już w listopadzie 2019 roku. Tymczasem rok temu można było wykupić sobie czas antenowy jeszcze w połowie stycznia.
Zapotrzebowanie na obecność reklamową było bardzo duże. Seth Winter, wiceprezes do spraw sprzedaży Fox ze zdumieniem stwierdził, że „nigdy nie był w takiej sytuacji”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.