Super Bowl 2014: udostępnianie kluczem do zwycięstwa - Marketing przy Kawie
Super Bowl 2014: udostępnianie kluczem do zwycięstwaSuper Bowl 2014: udostępnianie kluczem do zwycięstwaSuper Bowl 2014: udostępnianie kluczem do zwycięstwaSuper Bowl 2014: udostępnianie kluczem do zwycięstwa

Super Bowl 2014: udostępnianie kluczem do zwycięstwa

Super Bowl 2014: udostępnianie kluczem do zwycięstwa
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Czy reklamy emitowane podczas Super Bowl to bańka, w której naiwni marnują budżety marketingowe? Nie, jeśli znamy reguły gry: obowiązkowy teaser, coraz dłuższy spot i angażowanie konsumenta w Internecie.

Obejrzyj tegoroczne reklamy i teasery w przygotowanym przez nas przeglądzie SuperBowl 2014: przegląd zapowiedzi reklam

Reklamy emitowane podczas Super Bowl kosztują krocie: emisja 30-sekundowego spotu to 4 mln dolarów, a do tego trzeba jeszcze doliczyć koszty produkcji. Tym większe zaskoczenie wywołały badania amerykańskiej firmy Communicus, wskazujące że większość z tych słono opłaconych reklam nie działa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja