Super Bowl 2013: puenta przed dowcipemSuper Bowl 2013: puenta przed dowcipemSuper Bowl 2013: puenta przed dowcipemSuper Bowl 2013: puenta przed dowcipem

Super Bowl 2013: puenta przed dowcipem

Super Bowl 2013: puenta przed dowcipem
redakcja

redakcja

-

Prawie 4 miliony dolarów za półminutową reklamę – taka cena nie odstrasza chętnych na czas antenowy podczas Super Bowl, 3 lutego. Większość marek rezygnuje z efektu zaskoczenia, udostępniając spoty przed finałem. Chodzi o zyskanie na darmowym szumie w Internecie.

To rewolucja, bo przez lata element zaskoczenia ponad stu milionów oglądających Super Bowl był najistotniejszy dla reklamodawców.

Mecz jest wydarzeniem dość dziwacznym z europejskiego punktu widzenia. To tak, jakby finał mistrzostw Europy w piłce nożnej, ewentualnie Ligi Mistrzów wielu odbiorców oglądało dla reklam. Ostatecznie spośród kilkudziesięciu kreacji przygotowanych specjalnie na tę okazję zapamiętywanych było tylko kilka najlepszych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja