Prawie 4 miliony dolarów za półminutową reklamę – taka cena nie odstrasza chętnych na czas antenowy podczas Super Bowl, 3 lutego. Większość marek rezygnuje z efektu zaskoczenia, udostępniając spoty przed finałem. Chodzi o zyskanie na darmowym szumie w Internecie.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
To rewolucja, bo przez lata element zaskoczenia ponad stu milionów oglądających Super Bowl był najistotniejszy dla reklamodawców.
Mecz jest wydarzeniem dość dziwacznym z europejskiego punktu widzenia. To tak, jakby finał mistrzostw Europy w piłce nożnej, ewentualnie Ligi Mistrzów wielu odbiorców oglądało dla reklam. Ostatecznie spośród kilkudziesięciu kreacji przygotowanych specjalnie na tę okazję zapamiętywanych było tylko kilka najlepszych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.