Super Bowl 2012 – tym zachwyciła się Ameryka - Marketing przy Kawie
Super Bowl 2012 – tym zachwyciła się AmerykaSuper Bowl 2012 – tym zachwyciła się AmerykaSuper Bowl 2012 – tym zachwyciła się AmerykaSuper Bowl 2012 – tym zachwyciła się Ameryka

Super Bowl 2012 – tym zachwyciła się Ameryka

Super Bowl 2012 – tym zachwyciła się Ameryka
redakcja

redakcja

-

Finały futbolu amerykańskiego w lutym gromadzą niemal 70 proc. dorosłych konsumentów w USA. Od 1984 r., gdy zauważono potencjał, jaki niesie ze sobą choćby jednokrotna emisja wyjątkowej reklamy w tym dniu, reklamodawcy prześcigają się w wymyślaniu historii, które nazajutrz, obok wyniku rozgrywek, stałyby się pożywką do rozmów. Społecznościowy charakter tego święta jest z każdym rokiem coraz bardziej widoczny, a reklamodawcy skrzętnie to wykorzystują. Prezentujemy najpopularniejsze za oceanem reklamy z tegorocznego Super Bowl.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja