Finały futbolu amerykańskiego w lutym gromadzą niemal 70 proc. dorosłych konsumentów w USA. Od 1984 r., gdy zauważono potencjał, jaki niesie ze sobą choćby jednokrotna emisja wyjątkowej reklamy w tym dniu, reklamodawcy prześcigają się w wymyślaniu historii, które nazajutrz, obok wyniku rozgrywek, stałyby się pożywką do rozmów. Społecznościowy charakter tego święta jest z każdym rokiem coraz bardziej widoczny, a reklamodawcy skrzętnie to wykorzystują. Prezentujemy najpopularniejsze za oceanem reklamy z tegorocznego Super Bowl.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.