Studenci uczą się pićStudenci uczą się pićStudenci uczą się pićStudenci uczą się pić

Studenci uczą się pić

Studenci uczą się pić
Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

-

Agnieszka Bałazy

Agnieszka Bałazy

Przekonywanie o negatywnych skutkach nadmiernego spożywania alkoholu to temat dyżurny dla wielu marek. Często jednak ich działania nie przynoszą należytych efektów. Być może Brytyjczycy – odchodząc od powielanych i niekoniecznie skutecznych schematów – znaleźli wreszcie sposób na tę bolączkę.

Przedsięwzięcie „What’s in it?” (Co pijesz?) kierowane jest do osób studiujących na Wyspach. Pod adresem tej właśnie grupy bardzo często padają zarzuty o nadużywanie alkoholu. Pomysłodawcy akcji chcą, aby młodzi ludzie spożywali napoje wyskokowe w sposób bardziej odpowiedzialny niż obecnie. Tym razem jednak autorzy kampanii nie grożą palcem ani niczego kategorycznie nie zakazują, lecz po prostu spokojnie edukują.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja