Przekonywanie o negatywnych skutkach nadmiernego spożywania alkoholu to temat dyżurny dla wielu marek. Często jednak ich działania nie przynoszą należytych efektów. Być może Brytyjczycy – odchodząc od powielanych i niekoniecznie skutecznych schematów – znaleźli wreszcie sposób na tę bolączkę.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przedsięwzięcie „What’s in it?” (Co pijesz?) kierowane jest do osób studiujących na Wyspach. Pod adresem tej właśnie grupy bardzo często padają zarzuty o nadużywanie alkoholu. Pomysłodawcy akcji chcą, aby młodzi ludzie spożywali napoje wyskokowe w sposób bardziej odpowiedzialny niż obecnie. Tym razem jednak autorzy kampanii nie grożą palcem ani niczego kategorycznie nie zakazują, lecz po prostu spokojnie edukują.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.