Strzeżona reklama bielizny - Marketing przy Kawie
Strzeżona reklama bieliznyStrzeżona reklama bieliznyStrzeżona reklama bieliznyStrzeżona reklama bielizny

Strzeżona reklama bielizny

Strzeżona reklama bielizny
Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

-

Dariusz Łuszczek

Dariusz Łuszczek

Zimnokrwiści Szwedzi tracą głowy. Pewne billboardy potrafią nawet ich doprowadzić do szaleństwa. Reklamy tak się w Szwecji spodobały, że konieczne było wystawienie ochrony, żeby zapobiec kradzieżom.

Billboardy przedstawiają trzy top-modelki: Angie Everhart, Naomi Campbell i Daniellę Pestovą. Łatwo zgadnąć, co reklamują na swoich ciałach – oczywiście bieliznę. Jej producentem jest firma H+M’s (Hennes and Mauritz’s). Koncern wystawia billboardy z modelkami co roku – i co roku są rozkradane lub dewastowane. Zdjęcia wzbudzają bowiem nie tylko zachwyt, ale też wściekłość i oburzenie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja