Struktura programu lojalnościowego (dekalog)Struktura programu lojalnościowego (dekalog)Struktura programu lojalnościowego (dekalog)Struktura programu lojalnościowego (dekalog)
Okładka książki

Struktura programu lojalnościowego (dekalog)

Struktura programu lojalnościowego (dekalog)
Maciej Tesławski

Maciej Tesławski

-

pierwszy filozof marketingu

Maciej Tesławski

Maciej Tesławski

pierwszy filozof marketingu

Strateg marketingowy. Pracował dla największych agencji w kraju. Aktualnie niezależny konsultant. Wykłada strategię i marketing relacji. Autor wielu publikacji z zakresu komunikacji marki, autor książek takich jak „Praktyka brandingu”, „Strategia marketingowa”, „Konsument wierny jak pies”.

„Program lojalnościowy” uruchamiany dla marki, której celem strategicznym jest wyłącznie sprzedaż i ze sprzedaży rozliczani są wszyscy w firmie, nie ma sensu. Nigdy nie będzie prawdziwym programem lojalnościowym. Mechanizmy mające na celu wyłącznie wzrost sprzedaży spowodują, prędzej czy później, zamianę tego programu w retencyjny, czyli niekończącą się promocję sprzedaży. Fragment książki „Konsument wierny jak pies”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się