Stroje kąpielowe bez granicStroje kąpielowe bez granicStroje kąpielowe bez granicStroje kąpielowe bez granic

Stroje kąpielowe bez granic

Stroje kąpielowe bez granic
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Panos Papadopoulos, projektant mody, założyciel studia Panos Emporio zaprezentował niedawno swój najnowszy pomysł linii strojów kąpielowych na wiosnę 2004 roku, pod hasłem „Miłość bez granic”. I od razu wywołał skandal. W siedemnastu krajach, z dwudziestu pięciu, do których rozesłany został katalog „Miłość bez granic”, materiały musiały zostać wycofane. Wszystko z powodu modelki reklamującej kolekcję.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja