Strategia samorządowej kampanii wyborczej – praca u podstaw (część 1)Strategia samorządowej kampanii wyborczej – praca u podstaw (część 1)Strategia samorządowej kampanii wyborczej – praca u podstaw (część 1)Strategia samorządowej kampanii wyborczej – praca u podstaw (część 1)

Strategia samorządowej kampanii wyborczej – praca u podstaw (część 1)

Strategia samorządowej kampanii wyborczej – praca u podstaw (część 1)
Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

-

Jakub Żurawski

Jakub Żurawski

W języku polityki funkcjonuje wiele pojęć wywodzących się wprost z nazewnictwa wojskowego. Szczególnie widoczne jest to w okresach przedwyborczych, gdy słyszymy o kampaniach, przeciwnikach, walce wyborczej i atakach. Ze zbioru tego typu określeń jedno wysuwa się jednak zdecydowanie na pierwszy plan. Choć rzadziej używane i przez to mniej znajome ogółowi wyborców, to określany jego mianem kompleks działań stanowi dla organizatorów i realizatorów kampanii najważniejszy element służący osiągnięciu zamierzonych celów. Mowa o wyborczej strategii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja