Strategia obecności w social media – czym jest i dlaczego warto ją mieć zawsze pod rękąStrategia obecności w social media – czym jest i dlaczego warto ją mieć zawsze pod rękąStrategia obecności w social media – czym jest i dlaczego warto ją mieć zawsze pod rękąStrategia obecności w social media – czym jest i dlaczego warto ją mieć zawsze pod ręką
Bez strategii obecność marki w social media nie przynosi pożądanych efektów (fot. Pixabay)

Strategia obecności w social media – czym jest i dlaczego warto ją mieć zawsze pod ręką

Strategia obecności w social media – czym jest i dlaczego warto ją mieć zawsze pod ręką
Klaudia Kolman

Klaudia Kolman

-

social media specialist, Up & More

Klaudia Kolman

Klaudia Kolman

social media specialist
Up & More

Absolwentka kulturoznawstwa, aktualnie w trakcie studiów na kierunku psychologia. Odpowiedzialna za prowadzenie firmowych profili na Facebooku, Instagramie oraz LinkedIn, ciągle poszerzająca wiedzę i horyzonty. W jej portfolio znajdują się takie marki jak Honda Plaza, Delsey Poland, Home Invest, Lidex, Lula Pink czy Secret Place. Łączy zamiłowanie do social mediów z pasją do branży erotycznej.

Dobrze przygotowana strategia marketingowa marki to klucz do jej sukcesu. Bez niej opiekunowie marek są jak dzieci błądzące we mgle. Ich działania są chaotyczne i często nieskuteczne. Tak samo jest ze strategią obecności marki w social media: to nieodłączna część ogólniejszej strategii działania marki. Dlaczego ta strategia jest tak ważna i czym w zasadzie ona jest?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się