Strategia cross-platform w praktyce działań online - Marketing przy Kawie
Więcej niż suma części – zintegrowana strategia Meta, Google i LinkedIn jako klucz do sukcesu w digital performanceWięcej niż suma części – zintegrowana strategia Meta, Google i LinkedIn jako klucz do sukcesu w digital performanceWięcej niż suma części – zintegrowana strategia Meta, Google i LinkedIn jako klucz do sukcesu w digital performanceWięcej niż suma części – zintegrowana strategia Meta, Google i LinkedIn jako klucz do sukcesu w digital performance
Kluczem do sukcesu jest patrzenie na ścieżkę klienta jako całość i wykorzystanie synergii (fot. Mikhail Nilov/Pexels)

Więcej niż suma części – zintegrowana strategia Meta, Google i LinkedIn jako klucz do sukcesu w digital performance

Więcej niż suma części – zintegrowana strategia Meta, Google i LinkedIn jako klucz do sukcesu w digital performance
Martyna Radziewicz

Martyna Radziewicz

-

digital marketing manager, agencja Płodni

Martyna Radziewicz

Martyna Radziewicz

digital marketing manager
agencja Płodni

Z digital marketingiem związana od ponad 10 lat. Specjalizuje się w tworzeniu kampanii, które łączą zaawansowane systemy reklamowe z analityką danych. Jej podejście to połączenie kreatywności i analizy, co pozwala osiągać nie tylko wysokie zasięgi, ale i wymierne efekty.

Użytkownicy korzystają dziś z wielu platform i stron internetowych. Ścieżki zakupowe są coraz bardziej złożone i przechodzą przez różne miejsca w sieci. Dlatego prowadzenie działań reklamowych wyłącznie w jednym kanale to prosta droga do przepalenia budżetu. Korzystanie jednocześnie z wielu platform reklamowych pozwala na stworzenie licznych punktów styku z odbiorcą oraz budowanie trwałych relacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to