Straszna reklamaStraszna reklamaStraszna reklamaStraszna reklama

Straszna reklama

Straszna reklama
Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

-

Katarzyna Ogórek

Katarzyna Ogórek

Jaka jest granica twojej odwagi? Boisz się duchów i mdlejesz na widok pająków? Zasypiasz przy zapalonym świetle i chowasz się do szafy w czasie burzy? Jeśli tak, na wszelki wypadek unikaj spotów reklamowych piwa Heineken.

Twórcy włoskiej reklamy, skierowanej do młodych i odważnych ludzi, postanowili odwołać się do tradycji święta Halloween. Zakładka na stronie www.heineken.it zapowiada intrygującą podróż w niesprzyjającą krainę. Od momentu kliknięcia na tytuł „Una notte da paura” („Noc strachu”) zmienia się wszystko. Pojawia się czarny ekran, po czym dobiegają nas odgłosy i krzyki budujące atmosferę horroru.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja