Straszna reklamaStraszna reklamaStraszna reklamaStraszna reklama

Straszna reklama

Straszna reklama
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Być na ustach wszystkich – takiej przyszłości dla swojego „dziecka” życzy sobie każdy twórca reklamy. Z mniejszym entuzjazmem firmy podchodzą już do tzw. czarnego PR-u, ale przecież samoistny szum niezmiennie stanowi dowód na istnienie marki w świadomości konsumentów. Wyjątkową satysfakcję powinno im zatem przynieść zrzeszenie się internautów w grupie poświęconej konkretnemu spotowi. Nawet jeśli łączą się oni pod hasłem „Dziewczyna z tej reklamy mnie przeraża”?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja