Strach czai się w mroku (ranking akcji prankvertisingu 2014)Strach czai się w mroku (ranking akcji prankvertisingu 2014)Strach czai się w mroku (ranking akcji prankvertisingu 2014)Strach czai się w mroku (ranking akcji prankvertisingu 2014)

Strach czai się w mroku (ranking akcji prankvertisingu 2014)

Strach czai się w mroku (ranking akcji prankvertisingu 2014)
redakcja

redakcja

-

Dziś będziemy trochę straszyć. Jak co roku publikujemy nasz subiektywny przegląd akcji prankvertisingowych lub reklam-horrorów. Wprawdzie w tej pierwszej kategorii amatorzy pokroju Sylwestra Wardęgi są bezkonkurencyjni, ale marki nie powiedziały jeszcze ostatniego słowa.

Epoka pranków, czyli wkręcania przypadkowych osób w dziwne (bądź straszne) sytuacje, chyba powoli się kończy. Nie ma już tak spektakularnych działań, jak jeszcze rok czy dwa lata temu. Trudno markom konkurować z kawalarzami pokroju SA Wardęgi, którego pies przebrany za pająka ma już ponad 104 mln obejrzeń na YouTube.

W tym roku nie było łatwo trafić na spektakularne akcje prankvertisingu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się